Udflugter og ture - MO på Frederikssundsbanen - Ballerup -
Måløv - Oppe-Sundby Jeg var på Frederikssundsbanen i januar
1978 for at fotografere MO, Cl, Cls inden MO'erne senere i 1978
blev
udrangeret og erstattet med MX lokomotiver. Her kan I se mine sort/hvide billeder.
MO 1827 i Ballerup i januar 1978
MO 1801 i Ballerup i
januar 1978
MO 1801 i Ballerup i
januar 1978
MO 1801 i Ballerup i
januar 1978
MO 1801 og S-tog linje H i Ballerup i
januar 1978
Det er en tung taske pigen slæber af med til MO 1827 i Ballerup i januar
1978