Udflugter og ture - MO på Frederikssundsbanen
Jeg var en tur på Frederikssundsbanen i august 1977 for at fotografere for at fotografere MO, Cl, Cls inden MO'erne i 1978 blev udrangeret og erstattet med MX lokomotiver. Her kan I se mine sort/hvide billeder.


Skur ved Pederstrup august 1977
 

MO 1881 ved skuret i Pederstrup i august 1977

MO 1881 ved skuret i Pederstrup i august 1977

MO 1883 ved skuret i Pederstrup i august 1977

MO 1883 afgår fra Måløv i august 1977

MO 1883 afgår fra Måløv i august 1977
 

MO 1883 afgår fra Måløv i august 1977

MO 1883 afgår fra Måløv i august 1977

MO 1886 efter Måløv i august 1977

MO 1951 på Frederikssundsbanen i august 1977
 

MO 1951 på Frederikssundsbanen i august 1977
 

MO 1951 på Frederikssundsbanen i august 1977
 

Ølstykke station i august 1977

MO 1886 krydser i Ølstykke i august 1977

MO 1886 efter krydsning i Ølstykke i august 1977

Sikringsanlægget i Frederikssund i august 1977
 

MO 1826 ankommer til Frederikssund i august 1977
 

MO 1826 holder i Frederikssund i august 1977



 

MO 1826 holder i Frederikssund i august 1977

MO 1826 afgår fra Frederikssund i august 1977

Sikringsanlægget i Frederikssund i august 1977
 

Sikringsanlægget i Frederikssund i august 1977
 

Sikringsanlægget i Frederikssund i august 1977

 

Åbne godsvogne i  Frederikssund i august 1977

 

MO 1913 ankommer til Frederikssund i august 1977

MO 1886 ankommer til Frederikssund i august 1977