Udflugter og ture - MO og P 917 på Frederikssundsbanen
Søndag den 19. december 1976 afholdte Lions Club udflugt med P 917 fra Ballerup til Ølstykke.
Her er mine billeder fra den dag.


Toganmeldelse nr. 857
 

Toganmeldelse nr. 857
 

D 826 i Roskilde 18.12.1976
 

Remisen i Roskilde 18.12.1976

Remisen i Roskilde 18.12.1976

MO 1801 i Ballerup december 1976

MO 1801 i Ballerup december 1976

MO 1801 i Ballerup december 1976
 

MO 1827 i Ballerup december 1976

MO 1827 i Ballerup december 1976

MO 1827 i Ballerup december 1976

MO 1816 i Måløv i december 1976

MO 1816 i Måløv i december 1976
 

MO 1827 efter Veksø i december 1976

MO 1816 i Oppe-Sundby i december 1976

MO 1808 i Frederikssund i december 1976

MO 1808 efter Frederikssund i december 1976

MO 1883 i Stenløse i december 1976

MO 1846 på Frederikssundsbanen i december 1976

MO 1845 ved Pederstrup 19.12.1976

MO 1805 efter Måløv 19.12.1976
 

P 917 tog P 6665 efter Måløv 19.12.1976

MO 1813 ved Lyfa 19.12.1976

MO 1813 ved Lyfa 19.12.1976

P 917 tog P 6665 før Ølstykke 19.12.1976

P 917 tog P 6670 i Ballerup 19.12.1976
 

P 917 tog P 6670 efter Måløv 19.12.1976

P 917 tog P 6670 efter Veksø 19.12.1976

P 917 tog P 6670 efter Veksø 19.12.1976

P 917 tog P 6675 i Ølstykke 19.12.1976

MO 1805 og P 917 tog P 6675 i Ølstykke 19.12.1976
 

P 917 tog P 6675 efter Ølstykke 19.12.1976

MO krydser Værebro å før Måløv 19.12.1976

P 917 tog P 6675 krydser Værebro å før Måløv 19.12.1976

MO 1813 ved Pederstrup 19.12.1976

P 917 tog P 6675 ved Pederstrup 19.12.1976