Udflugter og ture - Indvielse af DSB's Jernbanemuseum i
Odense 17.04.1975 -
Fyn og Odense DSB's Jernbanemuseum i Odense blev
officielt indviet den 17. april 1975.
Her er særtogsanmeldelsen for tilbringertogene til Odense den dag.
Her ser I også mine billeder fra Nyborg via Odense til Fruens Bøge og Ringe med R 946
samt fra Odense.