Udflugter og ture - Værkstedet i Tåstrup I 1970'erne gik jeg på "Den lille jernbaneskole".
Den 3. december 1974 besøgte jeg sammen med "klassekammeraterne" DSB's S-togs
værksted i Høje Tåstrup.
Her er mine sort/hvide billeder fra besøget på S-togs værkstedet.