Slovakiet - 2005_Banegården i Strba
Sammen med jernbanevenner fra Vogn Ex var vi fra den 3. til 9. februar 2005 på en togtur til Tjekkiet og Slovakiet.

Den 8. februar 2005 tog vi med toget Strba. Her er mine billeder fra
banegården i Strba.


Der gives afgang i Strba 08.02.2005
 

183 005-8 solo i Strba 08.02.2005

131 048-1 med G-tog og skydelok 163 020-2 i Strba 08.02.2005
 

131 048-1 med G-tog og skydelok 163 020-2 i Strba 08.02.2005

183 0058 solo i Strba 08.02.2005

183 0058 solo i Strba 08.02.2005
 

183 0058 solo i Strba 08.02.2005

Stationen i Strba 08.02.2005

163 251-2 ankommer med IC-tog til Strba 08.02.2005
 

183 010-8 med G-tog gennemkørende i Strba 08.02.2005

183 010-8 med G-tog gennemkørende i Strba 08.02.2005
 

MVTV 02-32 Tårnvogn i Strba 08.02.2005

183 002-5 med gods-tog holder i Strba 08.02.2005

183 002-5 med gods-tog holder i Strba 08.02.2005

183 002-5 med gods-tog holder i Strba 08.02.2005

183 002-5 med gods-tog holder i Strba 08.02.2005
 

183 002-5 med gods-tog holder i Strba 08.02.2005

183 002-5 kobler fra G-tog samt MVTV 02-32 tårnvej i Strba 08.02.2005
 

183 002-5 kobler fra G-tog samt MVTV 02-32 tårnvej i Strba 08.02.2005

363 002-5 for D-tog ankommet til Strba 08.02.2005

363 002-5 for D-tog ankommet til Strba 08.02.2005

182 166-9 for gods-tog ankommet til Strba 08.02.2005

182 166-9 for gods-tog ankommet til Strba 08.02.2005