-Tjekkiet - 2005_Banegården i Poprad
Sammen med jernbanevenner fra Vogn Ex var vi fra den 3. til 9. februar 2005 på en togtur til Tjekkiet og Slovakiet.

Den 8. februar 2005 om formiddagen tog vi billeder på banegården i Poprad før vi tog toget til Strba. Her er mine billeder fra banegården i
Poprad.


425 togsæt og personvogn i Poprad 08.02.2005
 

425 togsæt og personvogn i Poprad 08.02.2005

425 togsæt og personvogn i Poprad 08.02.2005
 

Stationsbygningen i Poprad 08.02.2005

Pakvogne i Poprad Tatry 08.02.2005

Pakvogne i Poprad Tatry 08.02.2005
 

460 050-8 ankommer til Poprad 08.02.2005

460 050-8 ankommer til Poprad 08.02.2005

460 050-8 ankommer til Poprad 08.02.2005

460 049-0 holderr i Poprad 08.02.2005

460 050-8 holderr i Poprad 08.02.2005
 

162 036-4 og 460 050-8 ankommet til Poprad  08.02.2005
 

162 036-4 ankommet til Poprad  08.02.2005

162 036-4 ankommet til Poprad  08.02.2005

011 627-7 Poprad 08.02.2005

460 049-0 holderr i Poprad 08.02.2005
 

460 049-0 og 731 038-8 i Poprad 08.02.2005

460 049-0 og 731 038-8 i Poprad 08.02.2005
 

193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad  08.02.2005

193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad  08.02.2005

193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad  08.02.2005
 

193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad  08.02.2005

362 005-6 med D-tog ankommer til Poprad 08.02.2005