-Tjekkiet - 2005_Banegården i Poprad
Sammen med jernbanevenner fra Vogn Ex var vi fra den 3.
til 9. februar 2005 på en togtur til Tjekkiet og Slovakiet.
Den 8. februar 2005 om formiddagen tog vi billeder på banegården i Poprad før vi
tog toget til Strba. Her er mine billeder fra banegården iPoprad.
425 togsæt og personvogn i Poprad 08.02.2005
425 togsæt og personvogn i Poprad 08.02.2005
425 togsæt og personvogn i Poprad 08.02.2005
Stationsbygningen i Poprad 08.02.2005
Pakvogne i Poprad Tatry 08.02.2005
Pakvogne i Poprad Tatry 08.02.2005
460 050-8 ankommer til Poprad 08.02.2005
460 050-8 ankommer til Poprad 08.02.2005
460 050-8 ankommer til Poprad 08.02.2005
460 049-0 holderr i Poprad 08.02.2005
460 050-8 holderr i Poprad 08.02.2005
162 036-4 og 460 050-8 ankommet til Poprad 08.02.2005
162 036-4 ankommet til Poprad 08.02.2005
162 036-4 ankommet til Poprad 08.02.2005
011 627-7 Poprad 08.02.2005
460 049-0 holderr i Poprad 08.02.2005
460 049-0 og 731 038-8 i Poprad 08.02.2005
460 049-0 og 731 038-8 i Poprad 08.02.2005
193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad 08.02.2005
193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad 08.02.2005
193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad 08.02.2005
193 042-1 med gods-tog gennemkørende i Poprad 08.02.2005
362 005-6 med D-tog ankommer til Poprad 08.02.2005