Danmark - Færger - Vindeby (Tåsinge) - Svendborg
I sommeren 1966 tog Irene og jeg på campingferie i telt med vores Heinkel scooter.
Vi besøgte Sydfyn, Tåsinge og Langeland. Svendborgsundbroen blev først indviet 18. november 1966,
så heldigvis skulle vi sejle med Vindebyfærgen for at komme til Tåsinge. Her er mine billeder fra Vindeby overfarten.


Vindeby-Svendborg færge i Svendborg juli 1966


Vindeby-Svendborg færge i Svendborg juli 1966

Vindeby-Svendborg færge i Svendborg juli 1966

M/F Holmen på vej mod Svendborg. Juli 1966


 


Irene nyder Vindeby-Svendborg overfarten juli 1966
NB. Bemærk vores Heinkel scooter