Indonesien - Java 2009 - 04_PG Jatibarang
I august 2009 var jeg igen taget til Java med mine tre venner fra turen i 2008. Vi ville igen besøge sukkermøllerne på Java.
Dette opslag er fra sukkermøllen PG Jatibarang som jeg også besøgte i juli 2008. Ligesom i 2008 blev vi også i 2009 smidt ud fra møllen.


Oversigt PG Jatibarang
sydøst for Tegal

PG Jatibarang sydøst for Tegal
 

 


Remisen i PG Jatibarang 06.08.2009
 

Henstillede loks udenfor reemisen i SG Jatibarang 06.08.2009
 

Lok 5 i remisen i SG Jatibarang 06.08.2009

Lok 4 i remisen i SG Jatibarang 06.08.2009

Lok 7 i remisen i SG Jatibarang 06.08.2009

Schöma diesel D i remisen i SG Jatibarang 06.08.2009

Lok 12 i remisen i SG Jatibarang 06.08.2009
 

Lok 12 i remisen i SG Jatibarang 06.08.2009

Lok 7 i remisen i SG Jatibarang 06.08.2009

Sukkerfabrikken SG Jatibarang 06.08.2009

Sukkerfabrikken SG Jatibarang 06.08.2009
 

Sukkerfabrikken SG Jatibarang 06.08.2009

Sukkerfabrikken SG Jatibarang 06.08.2009

Spisested ved sukkerfabrikken SG Jatibarang 06.08.2009
 

Hotel Bahari i Tegal 06.08.2009

Hotel Bahari i Tegal 06.08.2009