Østrig - Steyrtalbahn Grünburg - Waldneukirchen
I juli 1986 var jeg med familien på campingferie i Østrig sammen med en anden
jernbaneven og hans kone.
Efter at have besøgt Lokalbahn Ebelsberg-St. Florian kørte vi til campingpladsen
i Steyr.
Jeg har desværre ikke notater fra turen, så her 40 år senere kan jeg desværre
ikke skrive hvor billederne er taget.
Her er billederne fra Steyrtalbahn. https://www.oegeg.at/schmalspur-steyrtalbahn/