Østrig - Sporvogne_Sporvogne i Wien - 20-23. september 2003 Sammen med gamle kollegaer fra Privatbanken (nu
Nordea) var Irene og jeg i september 2003 på en uges busrejse til Wien. På vor
rundtur i Wien tog jeg billeder af de sporvogne som jeg mødte på vej.