Østrig - Bahnhof Böckstein - Autotransporttog - Tauernbahn - Tauerntunnel
I juli 1986 var jeg med familien på campingferie i Østrig sammen med en anden jernbaneven og hans kone.
Fra campingpladens i Bruck kørte vi en dag over Großglockner-Hochalpenstraße til Heiligenblut.
Efter et ophold i Heiligenblut, som jeg besøgte første gang med min skoleklasse i 1957, kørte vi videre til Mallnitz (Kärnten).
og herfra med autotransporttog gennem Tauerntunellen til Bahnhof Böckstein (Salzburg).
Her er mine billeder fra Bahnhof Böckstein